Regulamin sprzedaży biletów
§ 1 Definicje
Określenia użyte w regulaminie oznaczają:
1. Regulamin – niniejszy regulamin sprzedaży Biletów w Portalu.
2. Portal – portal działający pod domeną www.agencyofart.pl, prowadzony przez Operatora.
3. Operator – Błażej Maliszewski prowadzący działalność gospodarczą pod firmą BLAZISTORE24H spółka z ograniczoną odpowiedzialnością z siedzibą w Gdańsku (80-244), przy ulicy Aleja Grunwaldzka 102/40, wpisaną do Rejestru Przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego prowadzonego przez Sąd Rejonowy Gdańsk-Północ w Gdańsku, VII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod nr KRS 0001065399, numer NIP 9571164768, numer REGON 526754507.
4. Wydarzenie – koncert, spektakl lub każde inne wydarzenie o charakterze kulturalnym, rozrywkowym lub sportowym organizowane przez Organizatora, na które Bilety dostępne są za pośrednictwem Portalu.
5. Organizator – osoba lub podmiot będąca organizatorem Wydarzenia.
6. Klient – osoba lub podmiot dokonująca Rezerwacji Biletów w Portalu.
7. Rezerwacja – usługa polegająca na czasowym zablokowaniu wskazanych przez Klienta miejsc na Wydarzenie z określeniem sposobu ich dostarczenia wraz z informacją o statusie zamówienia.
8. Bilet PDF – bilet na Wydarzenie w formie elektronicznej (plik w formacie PDF).
9. Bilet – Bilet PDF upoważniający Klienta do uczestnictwa w Wydarzeniu, którego dany bilet dotyczy.
10. Opłata Serwisowa – opłata należna Operatorowi z tytułu świadczenia usług związanych ze sprzedażą prowadzoną za pośrednictwem Portalu w tym w szczególności w związku usługą Rezerwacji, udostępnieniem Portalu dla Klienta.
11. Newsletter – usługa okresowego przekazywania informacji drogą elektroniczną / SMS o ofertach Wydarzeń i promocjach na podstawie podanych przez Klienta danych.
12. UPK – ustawa z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta (Dz. U. poz. 827 ze zm.).
13. RODO – ROZPORZĄDZENIE PARLAMENTU EUROPEJSKIEGO I RADY (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych).
14. UŚUDE – Ustawa z dnia 18 lipca 2002 r. o świadczeniu usług drogą elektroniczną (Dz. U. Nr 144, poz. 1204 ze zm.).
15. Rozporządzenie – Rozporządzenie Rady Ministrów z dnia 6 maja 2021 r. w sprawie ustanowienia określonych ograniczeń, nakazów i zakazów w związku z wystąpieniem stanu epidemii (Dz. U. poz. 861 ze zm.).
§ 2 Zakres obowiązywania Regulaminu
1. Regulamin dotyczy wszystkich Rezerwacji dokonanych za pośrednictwem Portalu.
2. Dokonanie Rezerwacji jest jednoznaczne z akceptacją Regulaminu.
3. Klient potwierdza zapoznanie się z Regulaminem, poprzez oznaczenie odpowiedniego pola w Portalu podczas dokonywania Rezerwacji.
4. Regulamin został przygotowany zgodnie z art. 8 ust. 1 pkt 1 UŚUDE oraz celem spełnienia obowiązków informacyjnych przedsiębiorcy w umowach zawieranych poza lokalem przedsiębiorstwa lub na odległość, które Operator jako przedsiębiorca jest zobowiązany przekazać na podstawie art. 12 ust. 1 UPK.
§ 3 Proces zakupu Biletów
1. W celu dokonania Rezerwacji i zakupu Biletów Klient:
a) dokonuje wyboru Wydarzenia z listy dostępnej w Portalu,
b) dokonuje wyboru miejsc z dostępnych na dane Wydarzenie, jeśli dane Wydarzenie to przewiduje,
c) podaje swoje dane, tj. imię i nazwisko, adres poczty elektronicznej i telefon kontaktowy,
d) potwierdza zapoznanie się z Regulaminem poprzez zaznaczenie pola wyboru,
e) może wybrać opcję dostarczania Newslettera poprzez zaznaczenie odpowiedniego pola wyboru,
f) nadaje hasło niezbędne do wydrukowania Biletu PDF,
g) wybiera sposób płatności z listy udostępnionej w Portalu.
2. Przy każdym zakupie Operator nalicza Opłatę Serwisową związaną z Rezerwacją. O cenie biletu oraz o wysokości opłaty serwisowej Operator informuje Klienta przed dokonaniem przez Klienta zakupu, w ten sposób, że przed zatwierdzeniem Rezerwacji Klient widzi w Portalu podsumowanie z określoną kwoty do zapłaty z wyszczególnieniem ceny biletu i opłaty serwisowej.
3. Klient akceptuje warunki Rezerwacji poprzez przycisk „Zamówienie z obowiązkiem zapłaty”.
4. Klient ponosi odpowiedzialność za prawdziwość i poprawność danych, o których mowa w ust. 1. pkt c, f.
5. Rezerwacja ma charakter czasowy i ważna jest przez czas określony w § 5 ust. 6 poniżej, który wynika z wybranej formy płatności.
6. Operator przesyła na adres poczty elektronicznej Klienta wskazany zgodnie z ust. 1 lit. c) podsumowanie Rezerwacji oraz Regulamin.
7. Klient dokonuje zapłaty kwoty wynikającej z Rezerwacji zgodnie z wybraną przez siebie formą płatności.
8. Po otrzymaniu pełnej kwoty wynikającej z Rezerwacji Operator dostarcza Bilety zgodnie z § 6.
§ 4 Forma Biletów
1. Bilety na Wydarzenia są dostępne w formie Biletów PDF.
2. Klient zobowiązuje się do zachowania w tajemnicy numeru rezerwacji, ustalonego samodzielnie hasła niezbędnego do wydruku i nieudostępniania osobom trzecim pliku ani wydruku Biletu PDF. Klient zobowiązuje się do ochrony biletu elektronicznego przed wszelkimi próbami kopiowania, skanowania i powielania.
§ 5 Formy płatności i termin ważności Rezerwacji
1. Operator oferuje następujące formy płatności za Bilety:
a) przelew bankowy,
b) płatność internetowa (on-line) przelewem lub kartą płatniczą.
2. Dostępne formy płatności na dane Wydarzenie są określone w trakcie dokonywania Rezerwacji.
3. Data i godzina ważności Rezerwacji jest maksymalnym punktem czasu, do którego system Operatora oczekuje na potwierdzenie dokonania płatności od operatora płatności on-line lub na zaksięgowanie wpłaty na rachunku bankowym Operatora.
4. Jeżeli w okresie ważności Rezerwacji całkowita należność wynikająca z Rezerwacji nie zostanie uiszczona, to Rezerwacja jest anulowana.
§ 6 Formy i warunki dostarczenia Biletów
1. Bilety PDF są dostarczane pocztą elektroniczną na adres wskazany przez Klienta podczas Rezerwacji, maksymalnie w ciągu 1 dnia roboczego od momentu otrzymania pełnej kwoty wynikającej z Rezerwacji.
§ 7 Odwołane Wydarzenia i zwroty Biletów
1. Zwroty Biletów możliwe są wyłącznie w przypadku:
a) odwołania Wydarzenia, lub
b) zmiany daty, miejsca lub znaczącej zmiany godziny Wydarzenia.
2. W pozostałych przypadkach zwroty Biletów nie są możliwe.
3. W przypadku odwołania Wydarzenia Operator dokonuje zwrotu należności Klientowi w terminie nie dłuższym niż 10 dni roboczych od daty zgłoszenia przez Klienta żądania zwrotu.
§ 8 Reklamacje
1. Reklamacje należy zgłaszać na adres e-mail: [email protected].
2. Operator rozpatruje reklamację w terminie 14 dni roboczych od daty jej zgłoszenia.
3. Jeśli reklamacja dotyczy Organizatora, Operator przekaże ją Organizatorowi i poinformuje Klienta o podjętych działaniach.
§ 9 Warunki techniczne
1. Do korzystania z Portalu wymagane jest użycie aktualnej wersji przeglądarki internetowej obsługującej standard HTML5, JavaScript oraz SSL.
§ 10 Postanowienia końcowe
1. Operator nie ponosi odpowiedzialności za działania lub zaniechania Klienta związane z użytkowaniem Portalu.
2. Operator zastrzega sobie prawo do zmiany Regulaminu w dowolnym momencie. Zmiany będą publikowane na Portalu i wchodzą w życie z dniem ich publikacji.
Regulamin sprzedaży biletów
Polityka prywatności
2024 © Agency of Art by Błażej Maliszewski
Kodowanie: Dariusz Staropiętka (Stardar Media)