Dostosuj ustawienia zgody

Używamy plików cookie, aby ułatwić nawigację i zapewnić działanie niektórych funkcji. Szczegółowe informacje o wszystkich plikach cookie znajdziesz w poniższych kategoriach zgody.

Pliki cookie oznaczone jako „Niezbędne” są przechowywane w Twojej przeglądarce, ponieważ są kluczowe dla podstawowych funkcjonalności strony.... 

Zawsze aktywne

Pliki cookie niezbędne są do włączenia podstawowych funkcji tej strony, takich jak zapewnienie bezpiecznego logowania lub dostosowanie preferencji zgody. Te pliki cookie nie przechowują żadnych danych umożliwiających identyfikację osoby.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

Pliki cookie funkcjonalne pomagają w realizacji określonych funkcji, takich jak udostępnianie treści strony w mediach społecznościowych, zbieranie opinii oraz inne funkcje stron trzecich.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

Pliki cookie analityczne są używane do zrozumienia, jak odwiedzający wchodzą w interakcję ze stroną internetową. Pomagają one dostarczyć informacji na temat takich wskaźników, jak liczba odwiedzających, współczynnik odrzuceń, źródło ruchu itp.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

Pliki cookie wydajnościowe są używane do zrozumienia i analizowania kluczowych wskaźników wydajności strony, co pomaga w zapewnieniu lepszego doświadczenia użytkownika dla odwiedzających.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

Pliki cookie reklamowe są używane do wyświetlania odwiedzającym spersonalizowanych reklam na podstawie stron, które wcześniej odwiedzili, oraz do analizy skuteczności kampanii reklamowych.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

Regulamin sprzedaży biletów

§ 1 Definicje

 

Określenia użyte w regulaminie oznaczają:

 

1. Regulamin – niniejszy regulamin sprzedaży Biletów w Portalu.
2. Portal – portal działający pod domeną www.agencyofart.pl, prowadzony przez Operatora.
3. Operator – Błażej Maliszewski prowadzący działalność gospodarczą pod firmą BLAZISTORE24H spółka z ograniczoną odpowiedzialnością z siedzibą w Gdańsku (80-244), przy ulicy Aleja Grunwaldzka 102/40, wpisaną do Rejestru Przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego prowadzonego przez Sąd Rejonowy Gdańsk-Północ w Gdańsku, VII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod nr KRS 0001065399, numer NIP 9571164768, numer REGON 526754507.
4. Wydarzenie – koncert, spektakl lub każde inne wydarzenie o charakterze kulturalnym, rozrywkowym lub sportowym organizowane przez Organizatora, na które Bilety dostępne są za pośrednictwem Portalu.
5. Organizator – osoba lub podmiot będąca organizatorem Wydarzenia.
6. Klient – osoba lub podmiot dokonująca Rezerwacji Biletów w Portalu.
7. Rezerwacja – usługa polegająca na czasowym zablokowaniu wskazanych przez Klienta miejsc na Wydarzenie z określeniem sposobu ich dostarczenia wraz z informacją o statusie zamówienia.
8. Bilet PDF – bilet na Wydarzenie w formie elektronicznej (plik w formacie PDF).
9. Bilet – Bilet PDF upoważniający Klienta do uczestnictwa w Wydarzeniu, którego dany bilet dotyczy.
10. Opłata Serwisowa – opłata należna Operatorowi z tytułu świadczenia usług związanych ze sprzedażą prowadzoną za pośrednictwem Portalu w tym w szczególności w związku usługą Rezerwacji, udostępnieniem Portalu dla Klienta.
11. Newsletter – usługa okresowego przekazywania informacji drogą elektroniczną / SMS o ofertach Wydarzeń i promocjach na podstawie podanych przez Klienta danych.
12. UPK – ustawa z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta (Dz. U. poz. 827 ze zm.).
13. RODO – ROZPORZĄDZENIE PARLAMENTU EUROPEJSKIEGO I RADY (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych).
14. UŚUDE – Ustawa z dnia 18 lipca 2002 r. o świadczeniu usług drogą elektroniczną (Dz. U. Nr 144, poz. 1204 ze zm.).
15. Rozporządzenie – Rozporządzenie Rady Ministrów z dnia 6 maja 2021 r. w sprawie ustanowienia określonych ograniczeń, nakazów i zakazów w związku z wystąpieniem stanu epidemii (Dz. U. poz. 861 ze zm.).

 

§ 2 Zakres obowiązywania Regulaminu

 

1. Regulamin dotyczy wszystkich Rezerwacji dokonanych za pośrednictwem Portalu.
2. Dokonanie Rezerwacji jest jednoznaczne z akceptacją Regulaminu.
3. Klient potwierdza zapoznanie się z Regulaminem, poprzez oznaczenie odpowiedniego pola w Portalu podczas dokonywania Rezerwacji.
4. Regulamin został przygotowany zgodnie z art. 8 ust. 1 pkt 1 UŚUDE oraz celem spełnienia obowiązków informacyjnych przedsiębiorcy w umowach zawieranych poza lokalem przedsiębiorstwa lub na odległość, które Operator jako przedsiębiorca jest zobowiązany przekazać na podstawie art. 12 ust. 1 UPK.

 

§ 3 Proces zakupu Biletów

 

1. W celu dokonania Rezerwacji i zakupu Biletów Klient:
a) dokonuje wyboru Wydarzenia z listy dostępnej w Portalu,
b) dokonuje wyboru miejsc z dostępnych na dane Wydarzenie, jeśli dane Wydarzenie to przewiduje,
c) podaje swoje dane, tj. imię i nazwisko, adres poczty elektronicznej i telefon kontaktowy,
d) potwierdza zapoznanie się z Regulaminem poprzez zaznaczenie pola wyboru,
e) może wybrać opcję dostarczania Newslettera poprzez zaznaczenie odpowiedniego pola wyboru,
f) nadaje hasło niezbędne do wydrukowania Biletu PDF,
g) wybiera sposób płatności z listy udostępnionej w Portalu.

2. Przy każdym zakupie Operator nalicza Opłatę Serwisową związaną z Rezerwacją. O cenie biletu oraz o wysokości opłaty serwisowej Operator informuje Klienta przed dokonaniem przez Klienta zakupu, w ten sposób, że przed zatwierdzeniem Rezerwacji Klient widzi w Portalu podsumowanie z określoną kwoty do zapłaty z wyszczególnieniem ceny biletu i opłaty serwisowej.
3. Klient akceptuje warunki Rezerwacji poprzez przycisk „Zamówienie z obowiązkiem zapłaty”.
4. Klient ponosi odpowiedzialność za prawdziwość i poprawność danych, o których mowa w ust. 1. pkt c, f.
5. Rezerwacja ma charakter czasowy i ważna jest przez czas określony w § 5 ust. 6 poniżej, który wynika z wybranej formy płatności.
6. Operator przesyła na adres poczty elektronicznej Klienta wskazany zgodnie z ust. 1 lit. c) podsumowanie Rezerwacji oraz Regulamin.
7. Klient dokonuje zapłaty kwoty wynikającej z Rezerwacji zgodnie z wybraną przez siebie formą płatności.
8. Po otrzymaniu pełnej kwoty wynikającej z Rezerwacji Operator dostarcza Bilety zgodnie z § 6.

 

§ 4 Forma Biletów

 

1. Bilety na Wydarzenia są dostępne w formie Biletów PDF.
2. Klient zobowiązuje się do zachowania w tajemnicy numeru rezerwacji, ustalonego samodzielnie hasła niezbędnego do wydruku i nieudostępniania osobom trzecim pliku ani wydruku Biletu PDF. Klient zobowiązuje się do ochrony biletu elektronicznego przed wszelkimi próbami kopiowania, skanowania i powielania.

 

§ 5 Formy płatności i termin ważności Rezerwacji

 

1. Operator oferuje następujące formy płatności za Bilety:
a) przelew bankowy,
b) płatność internetowa (on-line) przelewem lub kartą płatniczą.
2. Dostępne formy płatności na dane Wydarzenie są określone w trakcie dokonywania Rezerwacji.
3. Data i godzina ważności Rezerwacji jest maksymalnym punktem czasu, do którego system Operatora oczekuje na potwierdzenie dokonania płatności od operatora płatności on-line lub na zaksięgowanie wpłaty na rachunku bankowym Operatora.
4. Jeżeli w okresie ważności Rezerwacji całkowita należność wynikająca z Rezerwacji nie zostanie uiszczona, to Rezerwacja jest anulowana.

 

§ 6 Formy i warunki dostarczenia Biletów

 

1. Bilety PDF są dostarczane pocztą elektroniczną na adres wskazany przez Klienta podczas Rezerwacji, maksymalnie w ciągu 1 dnia roboczego od momentu otrzymania pełnej kwoty wynikającej z Rezerwacji.

 

§ 7 Odwołane Wydarzenia i zwroty Biletów

 

1. Zwroty Biletów możliwe są wyłącznie w przypadku:
a) odwołania Wydarzenia, lub
b) zmiany daty, miejsca lub znaczącej zmiany godziny Wydarzenia.
2. W pozostałych przypadkach zwroty Biletów nie są możliwe.
3. W przypadku odwołania Wydarzenia Operator dokonuje zwrotu należności Klientowi w terminie nie dłuższym niż 10 dni roboczych od daty zgłoszenia przez Klienta żądania zwrotu.

 

§ 8 Reklamacje

 

1. Reklamacje należy zgłaszać na adres e-mail: kontakt@agencyofart.pl.
2. Operator rozpatruje reklamację w terminie 14 dni roboczych od daty jej zgłoszenia.
3. Jeśli reklamacja dotyczy Organizatora, Operator przekaże ją Organizatorowi i poinformuje Klienta o podjętych działaniach.

 

§ 9 Warunki techniczne

 

1. Do korzystania z Portalu wymagane jest użycie aktualnej wersji przeglądarki internetowej obsługującej standard HTML5, JavaScript oraz SSL.

 

§ 10 Postanowienia końcowe

 

1. Operator nie ponosi odpowiedzialności za działania lub zaniechania Klienta związane z użytkowaniem Portalu.
2. Operator zastrzega sobie prawo do zmiany Regulaminu w dowolnym momencie. Zmiany będą publikowane na Portalu i wchodzą w życie z dniem ich publikacji.

 

Regulamin sprzedaży biletów
Polityka prywatności

2024 © Agency of Art by Błażej Maliszewski
Kodowanie: Dariusz Staropiętka (Stardar Media)